neděle 19. října 2014

Den 27. (04.10.2014) King's Canyon NP 2.den

Po sprše a nákupech se vydáváme na trail k vodopádům Mist Falls. Cesta je ohromující, výhledy na skalní masivy jsou impozantní a na jedné plošině jsme skoro i zůstali, jak to bylo nádherné místo.
Osluněné skály se střídaly se zalesněnými svahy, a na jednom takovém místě na mě zpoza kamenu vybafnul medvěd. Teda on samozřejmě nevybafnul, to medvědi nedělají, ale vylezl asi 2 metry přede mne na stezku, kouknul na mě a šel dál do kopce. No kdybyste mě v ten moment pořezali, tak ze mě nic nepoteče. Stál jsem tam a chvilku jsem ani nevěděl, co dělat. Pak jsem pomalu odcouval a počkal na Jirku, který byl asi pět minut za mnou. (Ten toho medvěda aspoň nafotil – mě to v tu chvíli ani nenapadlo :-) ). Je to diametrálně jiný pocit, když medvěda vidíte už z dálky a jdete si ho vyfotit, a když se s ním setkáte naprosto nečekaně a hodně zblízka. Lukáš s Tomem byli v tu chvíli už nahoře u vodopádů, tak o medvěda prozatím přišli.

Mist Falls byly ovšem parádní a uklidnily mé trošku pocuchané nervy. Cestou zpátky jsme mého kamaráda medvěda potkali ještě jednou, když si šel na chvilku posedět do řeky, takže jsme si ho mohli vyfotit konečně všichni. No prostě medvědi všude.
Večer přejíždíme asi 100 mil do Yosemite NP, kde máme zarezervované místo v campu.

To jsou panorámata!
Kings River



Mist Falls
Můj medvěd

Jirka fotí stromy

Žádné komentáře:

Okomentovat